bennythehusky.blogg.se

Vintern fortlöper och fler jyckar dyker upp.

Många av kommande inlägg kommer handla om mej och mina kompisar i hagen. Vi har en fantastisk gemenskap och vi respekterar varann oavsett storlek eller ras. Integration - typ som ni människor kallar det ! Se på bilderna och se den kärlek vi har.
 
Mina första möten var med Chuck (BC+FR blandis) den liraren var tokfixerad av en boll, eller en pinne ja kvist eller vad han nu försökte få månniskorna att kasta. Kunde stå och glo en timme på samma boll liksom. Nä det där fattar jag mej inte riktigt på. Tyra därimot (Flatten) där är det mkt kärlek. Hon är min syster även om vi inte delar samma blod. Jag kommer skriva mycket om henne i fortsättningen.
 
Här är Castor en fluffig typ...nån Tysk Spets...vi hjälps åt att gräva fram lite vatten under isen. En bra polare som jag gillar skarpt.
 
Dante / Bernersenner/ liksom...hur stor får man va??? Ibland fick man ta skydd på bordet : Get off me bitch! (med kärlek så klart).
Ja man var ju inte så stor här...med Tyra och Skrillex (Sibbe).
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: